Vanliga Frågor

Innehåll som kan döljas

Varför får jag inga mail?

Kontrollera din skräppostmapp om du inte har fått några e-postmeddelanden från oss. Om du fortfarande inte kan hitta din e-post, vänligen kontakta oss via vårt kontaktformulär alternativt på order@nordic-selection.se.

Var är min beställning?

Du kommer att få en bekräftelse via e-post med ditt spårningsnummer inom 48 timmar efter att du gjorde din beställning. Du kan använda spårningsnumret för att övervaka din beställning på vår "Spåra Order" sida.

Min produkt är trasig. Vad gör jag?

Ta kort på produkten och skicka till oss på mail. Se till att ta med ditt ordernummer och en beskrivning av varans defekt i mailet.

Hur returnerar jag min produkt?

För att vara berättigad till retur måste din vara vara oanvänd och i samma skick som du fick den. Den måste också vara i originalförpackningen.

För att göra en retur, kontakta oss på order@nordic-selection.se.

När får jag mitt paket?

Uppskattad leveranstid är ca 5-15 arbetsdagar.

Vad kostar frakten?

Vi erbjuder fri frakt i hela Sverige.

Hur lång är garantin?

Vi erbjuder 2 års garanti som täcker alla defekter i material och alla defekter pga tillverkning under garantiperioden.

Fick du inte svar på din frågeställning? Maila oss på order@nordic-selection.se